Sälj i sociala kanaler

Sälj i sociala kanaler

Utbildningen bygger på ett starkt engagemang, högt till tak och en anpassning av utbildningstakten utefter deltagarnas behov.

Innehåll:

Del 1

- Vad är syftet med sociala medier och varför ska vi som företag finnas där?

- Grunderna i sociala medier

- Olika begrepp och funktioner

- Hur ofta, när & vad ska vi posta?

- Engagera dina följare - vad innebär det & varför?   

- Facebook, Instagram, LinkedIn

– vad är skillnaden & hur ska vi förhålla oss till de olika plattformarna?

- Praktiska tips & tricks - Känsla, kultur, nisch & tema.

Utbildningen inleds med en övning där deltagarna får berätta om sig själva. Detta skapar direkt en bekvämlighet i rummet som i sin tur gör inlärningsprocessen betydligt lättare.

Kursledare:

Tibbe Tibratt, Finnveden Säljkraft AB

Läs våra avbokningsregler här.

Läs om hur vi hanterar personuppgifter här.

Intresseanmälan

Har du frågor eller vill anmäla dig till en kurs? Kontakta vår utbildningsansvarig

Rebecca Ewens

rebecca@nuvab.se
0793059400

Rebecca Ewens